دانلود کتاب استانداردهای طراحی معماری به زبان فارسی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 180
نویسنده : mostafa arazi

استانداردهای طراحی معماری , کتاب استانداردهای طراحی معماری , دانلود کتاب استانداردهای طراحی معماری

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب استانداردهای طراحی معماری به زبان فارسی

در این بخش از سازه برتر با کتاب استانداردهای طراحی معماری در خدمت کاربران عزیز هستیم. این کتاب که به عنوان کتاب درسی مقطع کارودانش می باشد ، حاوی نکات بسیار مهم و کاربردی در مورد ابعاد و اندازه های استاندارد اتاق ها و فضاهای مورد نیاز ساختمان، ارتباط بین فضاها و … می باشد. این کتاب در ۱۰ فایل pdf برای دانلود قرار داده شده که هر در فایل یه یکی از موضوعات کتاب پرداخته است.


از زمانی که انسان بر این کره خاکی پا گذاشت تأمین مسکن و سر پناه از اولین نیازهای او بوده است. در طول سالیان پاسخگویی به این نیاز تغییراتی کرده است اما به خودی خود پا برجاست. درابتدا او حفره هایی را که در دل کوه ها وجود داشت برگزید، سپس با دیگر امکاناتی که در اطراف خود یافت اقدام به ساخت اولین سر پناه و به عبارتی خانه خود کرد. خانه های اولیه از مصالح در دسترس و با تکنیک های اولیه ساخت و مطابق خواسته هایشان شکل گرفت.
هنر و تکنیک خانه سازی تا سالیان متمادی در اختیار استفاده کنندگان آن ها بود. به تدریج ساخت بناهای عمومی به افرادی که از نبوغ و اندیشه خاصی در این زمینه برخوردار بودند (معماران) سپرده شد. به دنبال آن طراحی و ساخت خانه های افراد شاخص جامعه و سپس دیگر افراد به معماران داده شد. از بین ساختمان های مسکونی آنهایی ماندگار بودند که علاوه بر دقت در ساخت و استحکام کافی ، به خواسته ها و نیازهای ساکنین آنها توجه شده بود و پاسخگوی عملکردهایی که در آن ها اتفاق می افتاد بودند، در ضمن جنبه زیبایی همواره در کنار دیگر عوامل مکمل آن ها بود. بسیاری از خانه هایی که از معماری سنتی ما به جا مانده است دارای چنین ویژگی هایی هستند.
در کتاب استانداردهای طراحی معماری سعی شده است علاوه بر توجه به جنبه علمی و آموزشی معماری ، به نکات بارز در طراحی خانه های سنتی ایران و اقلیم های گوناگون آن تأکید شود.

.

عنوان: کتاب استانداردهای طراحی معماری
فرمت: pdf
حجم فایل فشرده: ۱۹٫۸ MB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir

استانداردهای طراحی معماری , کتاب استانداردهای طراحی معماری , دانلود کتاب استانداردهای طراحی معماری



:: موضوعات مرتبط: معرفی کتاب , ,
:: برچسب‌ها: استانداردهای طراحی معماری, استانداردهای معماری, دانلود کتاب استانداردهای طراحی معماری, دانلود کتاب استانداردهای معماری, دانلود کتاب طراحی معماری, دانلود کتاب طراحی معماری کارودانش, دانلود کتاب معماری, دانلود معماری, طراحی معماری, کتاب استانداردهای طراحی معماری, کتاب معماری, معماری ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: